Home > Noticias > PRIMAVERA SOUND MADNESS LIVE!

08/11/2019

PRIMAVERA SOUND MADNESS LIVE!


PRIMAVERA SOUND

MADNESS LIVE !  

Locura en vivo.

LA BÈSTIA TORNA A EUROPA


IRON MAIDEN tornarà a Europa amb un seguit de concerts que se celebraran el 2020, a l'última etapa de la seva gira Legacy Of The Beast. Dins d'aquesta gira, el 25 de juliol la banda tindrà una cita amb l'Estadi Olímpic Lluís Companys de Barcelona, ​​en el que serà el concert més gran de la banda a la ciutat, després de l'únic concert que es va celebrar el 2018 a l'estadi Wanda Metropolità a Madrid. Les entrades estaran a la venda a partir de dimarts 12 de novembre a les 12:00 a Ticketmaster. Com sempre, s'oferirà una prevenda exclusiva als membres de club de fans d’IRON MAIDEN. Tota la informació relativa a la venda d'entrades es troba al web d'Iron Maiden.

COMPRAR TICKETS



Fuente: Primavera Sound



X

Suscríbete al newsletter

Introduce a continuación tu dirección de email y recibirás en tu buzón las últimas noticias y las novedades de los centros de arte. Podrás darte de baja en cualquier momento.

Correo electrónico:

El usuario autoriza a Barcelona Art a gestionar los datos facilitados en el presente formulario a efectos de comunicación comercial. Barcelona Art se compromete a tratar dichos datos en virtud de lo dictado por la Ley Orgánica 15/1999, de 13 de diciembre, de Protección de Datos de Carácter Personal.

Newsletter

Gracias por suscribirte al Newsletter. Esperamos sea de tu agrado la información que te llegue.